Zveřejňuji jak nejmenovaní Pražáci udělali ostudu klubu KPR.

02.04.2010 10:38

Před rokem když rozhledna Alexandrovka byla opravená, ale stále uzavřená. Loudil jeden člen klubu abych si půjčil klíče. Dal jsem mu telefon na místostarostu Adamova. On si tedy na tom čísle domluvil návštěvu. Pak jsem se od něho dověděl ,že čas co si domluvil nestihne. Tak jsem zašel za místostarostu abych domluvil pozdější hodinu. Místostarosta mi řekl že mu volal nějaký novinář. Jiní lidi nemají na rozhlednu do otevření přístup. Prý ani Český televizi to nedovolil. Já když jsem se dověděl že se dotyčný vydává za novináře. Přitom jsem tušil že jim není. Musel jsem místostarostovi říci. Když tvrdí že je novinář tak asi je. On na to když zítra dojde nebude mít novinářský průkaz tak ho na rozhlednu nepustí. Když jsem došel domů měli jsme ameil ,že zítra nedojedou. Tak to bylo jediný štěstí jinak by to byla velká ostuda klubu. Tak jsem návštěvu rozhledny z radostí odvolal. U všeho byla svědkem moje žena.

Zpět